în schimb la observaţia mea cu ecuaţia dată de tine nu ai mai făcut referire că nu aveai ce: o dădusei în bară rău...
Problema noastră e de fapt un exerciţiu. Nu poţi împărţi 6 copii la 2 pungi de bomboane, în schimb 2 pungi de bomboane pot fi împărţite la 6 copii. Dar repet exerciţiul nostru e altfel, presupune cunoaştere ordinii operaţiilor. Dacă nu o cunoşti nici problemele mai departe nu le rezolvi corect.
Transpus exerciţiul în problemă ar putea fi aşa: 6 bomboane se împart la 2 copi,
După împărţire fiecare copil mai primeşte de (1l+2) ori numărul de bomboane avute. Câte bomboane are fiecare copil...
Ce zici de asta...
În demonstraţia de mai sus câteva răspunsuri subliniam că putem formula problemele în diferite moduri. Dar după formulare trebuie să le şi scriem corect ca să obţinem răspuns corect. Încă odată ai greşit răspunsul.
Reped: ia câte calculatoare din comert şi de pe net şi pune exerciţiul întocmai şi vei obţine 9.
Mai mult, fiind inginer presupun că ceva noţiuni de limbaj de programare Visual basic (sau fortran sau cobol) ai. Încearcă să pun exerciţiul într-un astfel de limbaj şi apoi rulează progrămelul pe orice calculator. Vezi ce rezultat obţii.
Recunpoaşte că te-ai înşelat. Nu-ţi taie nimeni capul! Sau mai mult mergi la un profesor de matematică sau chiar şi la un învăţător (nu te trimit la un elev de clasa a 4-a). Tot 9 va fi rezultatul!
Calculatorul e normal să urmeze succesiunea operațiilor de-asta și dă rezultat eronat, nu-i prima oară. Ce nu pricepeți voi e o cestie de subtilitate matematică în care de la 1 la 9 e diferență mare.
Revenim la chestia inițială:
Soluțiile mele sunt bune sau nu?
Căci dacă nu sunt bune se duce dracului toa
tă matematica.
This the question!
Ioan Muntean > Mihail TomaSeptembrie 30, 2017 22:56
Mihai, scrie sus clar (în răsapunsul anterior, şi demonstrat şi mai sus): SOLUŢIA TA E GREŞITĂ! PUNCT!
Nu mai am ce să demonstrez dacă şi calculatorul e prost şi greşeşte... În mod logic un calculator nu greşeşete decât în măsură că a fost programat greşit (şi în acest caz nimic n-ar mai funcţiona) sau în situaţia în care cel ce operează greşeşte! Altefl el nu are cu să greşească pentru că efectuează mereu şi mereu acelaşi algoritm programat...
Oricum prin insistenţa ta ai adus "audienţă" acestui subiect...
Răspunsuri
Să o luăm băbește căci cu matematica am rupt-o
Avem 6 copii și două pungi cu bomboane fiecare conținând câte o bomboană roșie și două bomboane galbene.
Câte bomboane va primi fiecare copil dacă sunt împărțite în mod egal?
Și-acum chiar că am terminat!
problema noastră nu suna aşa...
am demonstrat mai sus, dar nu ai chef să citeşti
în schimb la observaţia mea cu ecuaţia dată de tine nu ai mai făcut referire că nu aveai ce: o dădusei în bară rău...
Problema noastră e de fapt un exerciţiu. Nu poţi împărţi 6 copii la 2 pungi de bomboane, în schimb 2 pungi de bomboane pot fi împărţite la 6 copii. Dar repet exerciţiul nostru e altfel, presupune cunoaştere ordinii operaţiilor. Dacă nu o cunoşti nici problemele mai departe nu le rezolvi corect.
Transpus exerciţiul în problemă ar putea fi aşa: 6 bomboane se împart la 2 copi,
După împărţire fiecare copil mai primeşte de (1l+2) ori numărul de bomboane avute. Câte bomboane are fiecare copil...
Ce zici de asta...
În demonstraţia de mai sus câteva răspunsuri subliniam că putem formula problemele în diferite moduri. Dar după formulare trebuie să le şi scriem corect ca să obţinem răspuns corect. Încă odată ai greşit răspunsul.
Reped: ia câte calculatoare din comert şi de pe net şi pune exerciţiul întocmai şi vei obţine 9.
Mai mult, fiind inginer presupun că ceva noţiuni de limbaj de programare Visual basic (sau fortran sau cobol) ai. Încearcă să pun exerciţiul într-un astfel de limbaj şi apoi rulează progrămelul pe orice calculator. Vezi ce rezultat obţii.
Recunpoaşte că te-ai înşelat. Nu-ţi taie nimeni capul! Sau mai mult mergi la un profesor de matematică sau chiar şi la un învăţător (nu te trimit la un elev de clasa a 4-a). Tot 9 va fi rezultatul!
Să zicem că 1 este q, avem 6:2(q+2)= cu ceva, soluția noastră, săi zicem Z, adică 6:2(q+2)=Z.
Deci vom avea: 2(q+2)= 6Z adică 2q+2x2= 6Z adică 2+ 4= 6Z, adică 6= 6Z, adică Z= 6/6= 1....
Putem să mergem și la integrale triple că tot 1 dă!
N-are cum altfel
Matematica este unică altfel ne pică avioanele în cap!
în ce bază
din 6:2(q+2)=Z obţii 2(q+2)=6Z ? care e formula aplicată?
folosid artificiul tău putem scrie
6:2(q+2)=Z
aducem la acelaşi numitor
6(q+2)=2Z
sau 3(q+2)=Z
3q+6=Z
dar q=1, deci
3+6=Z
Z=6 qed
dacă am greşit te rog să-mi spui unde...
Lasă vrăjelile.
Soluțtiile mele sunt bune sau nu?
Calculatorul e normal să urmeze succesiunea operațiilor de-asta și dă rezultat eronat, nu-i prima oară. Ce nu pricepeți voi e o cestie de subtilitate matematică în care de la 1 la 9 e diferență mare.
Revenim la chestia inițială:
Soluțiile mele sunt bune sau nu?
Căci dacă nu sunt bune se duce dracului toa
tă matematica.
This the question!
Mihai, scrie sus clar (în răsapunsul anterior, şi demonstrat şi mai sus): SOLUŢIA TA E GREŞITĂ! PUNCT!
Nu mai am ce să demonstrez dacă şi calculatorul e prost şi greşeşte... În mod logic un calculator nu greşeşete decât în măsură că a fost programat greşit (şi în acest caz nimic n-ar mai funcţiona) sau în situaţia în care cel ce operează greşeşte! Altefl el nu are cu să greşească pentru că efectuează mereu şi mereu acelaşi algoritm programat...
Oricum prin insistenţa ta ai adus "audienţă" acestui subiect...
De 18 ani încerc să-l fac pe Costică să priceapă legea lui Ohm... banală, de trei simplă: I=U/R și tot degeaba, ce să mai zic de alții...
Nu vreți să-mi spuneți dacă soluțiile mele sunt corecte. Când veți recunoaște asta atunci vi se va limpezi și mintea.
Vă pup!
calculator ştiinţifichttps://www.google.ro/search?q=calculator+stiintific&oq=calcula...calculator ştiinţific
pe linkul de mai sus în calculatorul ce se afişează tastează exact ca în fotografie 6:2(1+2) şi vezi ce rezultat obţi.
Soluţia ta e greşită. Autorul testului a scris aşa tocmai pentru a pune interlocutorul în încurcătură! Că de aia e test!
Apropo, nu ai răspuns dacă soluțiile mele matematice sunt corecte!